القائمة

مواضيع مشابهة

Share:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter

بالفيديو.. مي حلمي ترد على شائعات زواجها السري من محمد رشاد

بعد مضي عدة أسابيع على زواجهما، واستقرار حياتهما بشكل طبيعي، خرجت المذيعة الشابة مي حلمي زوجة المطرب محمد رشاد للرد على الأشخاص الذين روجوا لعدد من الشائعات حول زواجها السري من محمد رشاد قبل إتمام حفل زفافهما.

ونشرت “مي” مقطع مصور من عقد قرانهما، وعلقت عليه قائلة: “وده اليوم اللي كان قبل الفرح بكتير ماخبتوش خالص بس كنا بنفكر عشان زهقنا من اللي كان حصل والقيل والقال، فعاوزين هدوء مش أكتر مافيش حاجه اسمها جواز سري، ده الجواز أساسه الإشهار بس كنا محتاجين وقت لينا إحنا زي أي شخص عادي زي أي عيلة مش عاوزة دوشة عشان على الأقل مش أمنا ولا أبونا وأخواتنا”.

[vod_video id=”e49hjhLm69O6zmmWze2w” autoplay=”1″]

وأضافت: “بعديها بأسبوع كنت زعلانة جدًا وكنت بعيط وقولت لرشاد لو ماعملتش فرح هحس بحاجه نقصاني، هسمع أي زفه في ودني هتزعلني وهتفكرني أني عدى عليا اليوم ده من غير ما اعمل فرح، ودي الفرحه اللي أي واحدة مابتنسهاش طول العمر، فسكت وقالي احنا اتجوزنا خلاص دلوقتي أنا عاوز افرحك عاوزه فرح؟”.

وتابعت: “قولتله آه أنا والناس اللي بحبها بس، افرح معاهم وعملنا أحلى فرح في الدنيا عشان كنا في وسط الناس اللي بنحبها، ولبست أحلى فستان تاني والكل فرح ماكنتش هنزل الفيديو ده لأنه ليا لحياتي بس قررت اعمل ده وبعد فترة بعد ما كل الناس كتبت وقالت وعادت في يوم الصباحية وبصوا والحقوا راحو فين وجمً منين وهما متجوزين امبارح.. لا غلطانين ماكنش إمبارح بس انا بحب ارد برواقة وعلى مهلي”.

وأنهت تعليقها وقالت: “بحبك عشان أنت عوضتني عن كل كلمة وحرف اتقال غلط وادتني فرحه بعد حزن”.

يشار إلى أن حفل زفاف مي حلمي ومحمد رشاد الأول، أُلغي قبل ساعات من موعده السابق، وانصرف الجميع لأسباب لم يتم الكشف عنها في حينها من العروسين، وذلك في 20 أكتوبر الماضي، وبعد ذلك تم إتمام حفل زفافهما في مارس الماضي.

[more_vid id=” HNA8lWNVGd7IljRZG3GQuQ” title=”إلغاء حفل زفاف محمد رشاد ومي حلمي قبل موعده بساعات” autoplay=”1″]

انشئ حساب

أقبل كافة الشروط والأحكام

نسيت كلمة السر؟

يرجى إدخال بريدك الإلكتروني، سوف تتلقى رابط لإعادة تعيين كلمة السر