إعلان

الموقع الرسمي لمجموعة روتانا

أبرز الأخبار والبرامج والمسلسلات والفيديوهات حسب الطلب

بالفيديو.. تصرف غريب من تامر حسني في عيد الأم
break

بالفيديو.. تصرف غريب من تامر حسني في يوم الأم

الخميس 21 مارس 2019
05:09 PM بتوقيت السعودية

في تصرف غريب وغير معتاد، وجه النجم تامر حسني عبر حسابه على “إنستقرام”، رسالة إلى الوالدين ولم يكتف بالأم وحدها، احتفالا بذكرى يومها، الذي يصادف 21 مارس من كل عام.

ونشر تامر حسني فيديو، علق عليه قائلا: “كل سنة وكل أم طيبة وربنا يرحم كل أم مش معانا.. كلامي النهارده هيكون خاص بالأم والأب لسبب هقوله في الآخر”.

وأضاف: “من يوم ما طلعت وأنا بوصيكوا دايما برضى الوالدين، وهفضل أوصيكم لحد آخر يوم في عمري.. عارفين ليه؟ عشان من خلال تجربتي والناس اللي حاولت تأذيني ظلم في حياتي، وصرفوا فلوس كتير عشان يكتبوا عني كلام غلط مش فيا، النهارده مش موجودين لا هما ولا اللي صدقوهم.. وده بفضل سند دعوات أمي وأبويا، أيوة اجتهدت وتعبت بس اللي راضي أمه وأبوه هيفهم قصدي”.

وتابع: “كل سنة وانتي طيبة يا أمي يا عظيمة ياللي عمري من خيرك وشكراً يا أبويا يا عظيم على حاجتين.. الأولى عشان مجهودك معايا طول حياتي، حتى لو كنت أحياناً بعيد غصب عنك.. والتانية عشان اخترتلي ان الست العظيمة دي تبقى أمي”.

واختتم بالقول: “وبطلب من ربنا كل يوم وبدعي يا رب ولادي يحبوني أنا ومامتهم زي حبي لأبويا وأمي.. كل سنة وانتي طيبة يا ماما بسمة وربنا يحفظك ويخليكي ليا ويقدرني أسعدكم طول عمري”.

وعلى الصعيد الفني طرح النجم تامر حسني حديثًا، أغنيته الجديدة “ناسيني ليه”، التي صوّرها على طريقة الفيديو كليب، وحققت أكثر من 10 ملايين مشاهدة على “يوتيوب”، ونالت إعجاب الجمهور، منذ طرحها.

تامر حسني يمثل مصر في الأغنية الرسمية للأولمبياد 2019

شاهد أيضاً:

الخميس 21 مارس 2019
05:09 PM بتوقيت السعودية